lördag 21 april 2012

Utmaning Fyra veckor utan att spendera pengar

Skrev följande i slutet av mars:
Kan jag klara fyra veckor utan att spendera pengar?

Det ska jag närma mig att testa. Jag ska nämligen testa att klara mig med 100 kr per vecka. .

Start: måndag 26 mars
Slut:  söndag 22 april

Det ska bli spännande att se vad som är svårast att INTE spendera pengar på!

Har någon av er något tips ni vill dela med er av?

31 mars skrev jag:
Imorgon har det gått en vecka och resultatet hittills är följande:

- 60 kr på gemensam fika med Joakim = 30 kr
- 400 kr på gemensamma balkongmöbler = 200 kr
(vi har suktat efter sådant bord och stolar i ca ett år)
- Ett antal hundra på badrumsgrejer från Frej Jonssons och Bauhaus.

Så målet för veckan nåddes inte alls, men det var två mycket VÄL AVVÄGDA UNDANTAG för regeln.
Tanken är nu att INTE komma på fler bra UNDANTAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar