tisdag 5 november 2013

Test av restaurang Pinchos - Linné i Göteborg


Pinchos - Övre Majorsgatan

Ett åtminstone för mig helt nytt restaurang-koncept, i alla fall gällande processen beställa-betala! Gott, roligt och praktiskt!
För att beställa mat och dryck används en app. För den som inte har en telefon som stödjer appar fanns telefon till låns.
I appen kunde jag välja hur många jag ville ha av varje smårätt och beställa. Sedan kom det ett meddelande i telefonen när det var klart. Vad hände då? Jo, då fick jag hämta en planka med rätterna på.

Vid bordet fanns fiffigt nog två hållare för plankor, där dessa kunde placeras.

Det var gott, det var roligt och det kändes smidigt! Glöm att behöva få kontakt med kyparen för att beställa och betala!

Jag åt följande smårätter (ej exakt benämning på rätterna) : Minihamburgare, Fiskgratäng, Tillagad Camembert, plankstek och dumplings. Efter detta besök blev jag väldigt mätt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar